27 augusti 2012

Att cirkulera både i tanken och möbleringen

Poster - Emelie Almhager - Design 2011 - Copyright

Inte kunde jag ana att just denna poster skulle bli så populär som den blev när jag gjorde den.
Men det är väl så det är, man kan aldrig veta i förväg...

Just nu är det mycket funderingar (som ni kunde utläsa i gårdagens inlägg).
Jag tackar för alla rader som har lämnats både här och på mail.
Jag tar till mig era ord och klurar vidare.

Den gångna helgen hann vi (läs maken) med riktigt mycket här hemma. Arbetsrummet har nu fått nytt golv och nya garderober har monterats. Men vi är långt ifrån klara, detta var bara början på det stora projektet - byta golv på hela bottenplan... Så vi fortsätter cirkulera med möblemanget för att kunna tömma och göra tillfällig plats. Minst sagt upp och ner här!

Och så en liten sjukling mitt i allt - höstbasiluskerna har anlänt!

1 kommentar:

  1. Tråkigt med sjuka barn! Här är det jag som är snorig.
    Jobbigt när möbler ska flyttas runt. Här tog vi ett rum i taget och sedan var det helrenovering av kök/ vardagsrum och då körde vi alla möbler till svärföräldrarnas garage.
    Kram

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar några rader till mig!
/Emelie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails